Fujitsu X AMILO Xi 2528 8014

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujitsu X AMILO Xi 2528 8014 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Hobosmo 14-08-2008
Geschreven voor: Fujitsu X AMILO Xi 2528 8014

Voor de prijs een geweldig notebook. Degelijk en mooi in afwerking. Snel, gebruiksvriendelijk, stil, prachtige scherpte van het beeldscherm. Vista is mooi, op deze laptop schitterend! Alleen de rammelende toetsen vind ik een min-puntje. Maak zelf direct een Recovery op drie DVD,s, duurt wel een uurtje of twee. Grote harde schijf, verdeeld in twee partities, uitstekende grafische kaart, foto's bewerken is een genot, evenals het bekijken van een DVD op het brillante scherm. Geluid valt wat tegen, zeker als je Harman Kardon Soundsticks erop aansluit, zoals ik deed. De meegeleverde afstandsbediening in de vorm van een Express Card is een gimmick!Uitgebreide handleiding (93 pg.) staat als PDF-bestand op het Bureaublad, toch maar liever eerst downloaden van internet, want er staat ook in hoe je hem moet uitpakken en aanzetten!! Veel extra's : cardreader, USB laadpunt, TV-aansluiting, webcam, touchscreen voor geluidsvolume, duidelijke batterijstatus indicatie, wifi werkt goed en snel, kan ook uitgezet worden. Scherm verlichting kan gemakkelijk geregeld worden, spaart (accu)energie. Geheugen 3GB, kan uitgebreid worden naar 4! Kortom: dit apparaat kan ik iedereen aanbevelen.

Herman S 08-08-2008
Geschreven voor: Fujitsu X AMILO Xi 2528 8014

Prachtige en goed werkende laptop. Problemen met netwerk pc met XP opgelost door Norton direkt te verwijderen.
De complete handleiding (in 26 talen) staat op de voorgeinstalleerde gegevens van Fujitsu Siemens.

TommyTran 10-07-2008
Geschreven voor: Fujitsu X AMILO Xi 2528 8014

dit laptop is goed je kunt alle games erop spelen ik vind het een goed laptop voor zo'n goeie laptop is het goedkoop.

Doede2008 09-07-2008
Geschreven voor: Fujitsu X AMILO Xi 2528 8014

Top laptoppie, alles erop en eraan wat mij betrefd.
Toetsenbord is wennen als je een stug toetsenbord gewend bent, huidige lijkt allemaal wat losser en lawaaieger.
Service van fujitsu-siemens is uitstekend en ook over de online winkel ben ik meer als dik tevreden. M.n. hun prijs, duidelijkheid in orderverwerking en snelheid van levering, nl binnen anderhalve dag (mits op voorraad). Keurig pluim voor beide bedrijven.

keith 26-05-2008
Geschreven voor: Fujitsu X AMILO Xi 2528 8014

Laptop sinds afgelopen weekend in bezit. Gekozen op stilte, webcam en numeriek toetsenbord, plus grootte harde schijf, 320 GB. Ik wil de laptop vooral gebruiken voor het bewerken van foto's en dat gaat prima, tot nu toe gebruik ik het windows programma. Installeren van de laptop ging goed, je moet wel zelf recovery cd's maken, daarvan heb je er drie nodig. Deze zijn niet bijgeleverd. Bij deze laptop zit geen handleiding, je kunt dus weinig nazoeken. Voor informatie ben je aangewezen op internet, maar dan moet je wel eerst online zijn. Ik kwam de volgende problemen tegen: Ik kon de webcam niet activeren, ook niet na raadpleging van de helplist. Uiteindelijk gebeld met de helpdesk van Fijujitso Siemegenns, en het antwoord kwam snel: combinatie FN-toets met de F7 toets! Verder had ik een probleem met het toevoegen van deze laptop met Windows Vista op een netwerk met een Windows XP computer. Na veel gepuzzel en zoeken op internet blijkt dat te komen door het bijgeleverde Norton programma. Die werken niet lekker samen met windows vista, vooral door de firewall van Norton. Als je de firewall van Norton uitzet, en die van Windows aan, dan komt het wel voor elkaar.
Puntje van kritiek: het tikken maakt vrijveel lawaai, de toetsen rammelen naar mijn gevoel een beetje. Moet daar erg aan wennen, soms springt de cursor ineens terug in de tekst, maar dat komt door de onwenningheid denk ik. Verder zijn mijn ervaringen met deze laptop tot nu toe positief, mooi beeld, lekker snel, en lekker stil.